dijous, 2 d’abril del 2020

DIFERENTS EXEMPLES DE TASQUES REBUDES CORRECTAMENT

DIVENDRES 3-4-2020


BON DIVENDRES JA S'ACOSTA EL CAP DE SETMANA
MIRAU QUINES TASQUES M'HAN ARRIBAT.M'ENCANTEN I ESPER PODER REBRE LES ALTRES 💓






Vos deix una de les moltes tasques de les plomes que vaig manar ahir, i que m'han encantat. Vos anim als pocs alumnes que faltau per enviar-m'ho que ho vegeu, em mor de ganes de rebre totes les tasques de les plomes.



Vos deix aqui una de les dites que m'han agradat més de les que he rebudes, ja que la presentació es exel.lent i la dita m'encanta.






AVUI FAREM NATURALS:

Naturals: aquest tema parla de les plantes i el següent també per això la feineta d'avui serà cercar informació sobre una sèrie de plantes autòctones de les Illes Balears. Cada planta té un número i coincideix amb el vostre número de llista perquè no es repeteixin:

  1. Alzina
  2. Garballó
  3. Estepa blanca
  4. Tamarell
  5. Mata
  6. Ginebró
  7. Murta
  8. Pa porcí
  9. Estepa Joana
  10. Romaní
  11. Savina
  12. Arbocera
  13. Sabatetes del Bon Jesús
  14. Ullastre
  15. Mosques grosses
Amb la planta has de fer una fitxa amb un dibuix o imatge: nom comú, nom científic, família, descripció, usos medicinals, usos culinaris i curiositats.




Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada