dijous, 26 de març del 2020

DIJOUS 26

DIJOUS DIA 26-03-2020.

HOLA ENYORATS AVUI TOCA TREBALLAR CATALÀ

Resultat d'imatges per a "quedat a casa"
Dijous 26

He rebut molts de missatges vostros amb feinetes fetes...moooolt bé!!!!!

Però encara en falten per enviar-me i també em podeu fer arribar dubtes, dibuixos, treballs,...

Na Núria Albó va escriure uns poemes preciosos!!!!
Avui podem treballar sobre un dels meus preferits:

LA PRIMAVERA

Aquest matí, d'amagat,
ha arribat la primavera.
La duia penjada al bec
tot xisclant una oroneta.

L'ororneta ha alçat el vol
i amb un cop d'ala lleugera,
ha segat un raig de Sol
I ha florit tota la Terra.

Núria Albó

   Al quadern copiat amb una lletra preeeeeciosa i seguint l'estructura de poema, quedarà genial!!!!
   Després de copiar-lo, llegir-ho dues vegades i contesta a aquestes preguntes:
1. Quin és el tema principal del poema?
2. Què ens dona una pista de que ja és aquí?
3. Perquè aquest ocell es vincula amb la primavera?
4. Inventa't una estrofa més que segueixi amb el poema.
5. Dibuixa una oronella amb tots els detalls.

Recorda, llegeix un poquet cada dia, la lectura ens apropa a aquells llocs on ara no hi podem ser...

CUIDAU-VOS MOOOLT!!!!







ENGLISH:
Hello everyone!
Com va anar la lectura i les activitats de comprensió?

Imagin que degut a la situació que estam passant la vostra rutina ha canviat una mica. US propos que em conteu quina rutina seguiu aquests dies especials.

What time do you get up?
What time do you have breakfast?
What time do you do your homework?

Podeu seguir el model de la lectura de l’altre dia. Primer ho podeu fer per escrit i després podeu practicar-ho oralment com en aquest vídeo.

Quan tornem a l’escola ho podreu exposar davant la classe!
Jo també us contaré la meva rutina, que també ha canviat una mica.

EM PODEU ANAR ENVIANT LES FEINETES D'ANGLÈS AL CORREU  riberangles@gmail.com






Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada